אנו מדרגים ספקים על סמך בדיקות ומחקר קפדניים, אך גם לוקחים בחשבון את המשוב שלכם ואת ההסכמים המסחריים שיש לנו עם ספקים. עמוד זה מכיל קישורים לשותפים.
גילוי נאות:
ביקורות מקצועיות

vpnMentor מכיל ביקורות שנכתבו על ידי מבקרי הקהילה שלנו. הללו מתחשבות בבדיקה העצמאית והמקצועית שהמבקרים עורכים לגבי המוצרים/שירותים.

בעלות

vpnMentor נוסדה ב-2014 כאתר עצמאי הסוקר שירותי VPN ומסקר כתבות הקשורות לפרטיות. כיום, הצוות שלנו הכולל מאות מומחי אבטחת סייבר, כותבים ועורכים ממשיך לעזור לקוראים להיאבק על החופש שלהם באינטרנט באמצעות שותפות עם Kape Technologies PLC, שהינה גם הבעלים של המוצרים הבאים: ExpressVPN, CyberGhost, ZenMate, Private Internet Acces, ו-Intego, אשר עבורם עשויות להופ0יע סקירות באתר זה.

עמלות שותפים פרסום

vpnMentor מציג ביקורות שנכתבות בהתאם לסטנדרטים מחמירים, לרבות אתיים, שאימצנו זה מכבר עבור סקירות. הללו מחייבים שכל ביקורת תתחשב בבדיקה העצמאית, הכנה והמקצועית של הסוקר. יחד עם זאת, אנו עשויים להרוויח עמלות ככל שמשתמשים משלימים פעולות דרך הקישורים שלנו, אם כי הדבר נעשה ללא עלות נוספת מבחינתם. דפי הרשימות שלנו מדרגים ספקים שונים על סמך מערכת שמתעדפת את הערכת הסוקר הספציפי אך גם מתייחסת למשובים של קוראינו ולהסכמים המסחריים שיש לנו עם ספקים.

קווים מנחים בנוגע לביקורות

הביקורות המתפרסמות ב-vpnMentor נכתבות על ידי מבקרי קהילה שבודקים את המוצרים על פי הסטנדרטים המחמירים שלנו לסקירה. הללו מבטיחים שכל ביקורת מעניקה עדיפות לבחינה העצמאית, המקצועית והכנה של הבודק, ומביאה בחשבון את היכולות והאיכויות הטכניות של המוצר לצד הערך המסחרי שלו עבור המשתמשים. הדירוגים שאנו מפרסמים עשויים להתחשב גם בעמלות השותפים שאנו מרוויחים עבור רכישות המתבצעות דרך קישורים באתר שלנו.

איך תסתירו את כתובת ה-IP שלכם בקלות ב-2023

אמה איירס עודכן ב 20.05.2023 עבר בדיקת עובדות על ידי קריסטין ג׳והנסן חוקרת אבטחת סייבר

ישנן דרכים רבות להסתרת כתובות IP, אך לא כולן בטוחות או יעילות. חלקן יסכנו את הפרטיות והאבטחה שלכם ואחרות יאטו את מהירותכם במידה ניכרת. על מנת להקל עליכם, בדקתי כמה מהדרכים הקיימות ומצאתי 5 שעובדות בצורה מהימנה; בגדול, המפתח הוא למצוא את השיטה המתאימה ביותר למצבכם.

מבין 5 השיטות, הקלה והבטוחה ביותר היא שימוש ב-VPN, אפליקציה פשוטה שמסתירה את ה-IP שלכם בלחיצה אחת, מצפינה את החיבור שלכם ואינה גורמת לירידה משמעותית במהירות.

ExpressVPN הוא הבחירה המובילה שלי. יש בו 30 ימי ערובה להחזר כספי, מה שבפועל מאפשר לכםלהסתיר את ה-IP שלכם ללא סיכוניםואם אינכם מרוצים, לתבוע החזר כספי מלא.

הסתירו את ה-IP שלכם עם ExpressVPN

מדריך מהיר: איך תסתירו את ה-IP שלכם ב-3 שלבים פשוטים

  1. בחרו את שיטת שינוי ה-IP שלכם. אני ממליצה על שיטת ה-VPN כיוון שהיא הפשוטה ביותר ושדרכה אתם יכולים לברור אלפי כתובות כדי להסוות את שלכם. הבחירה המובילה שלי במקרה זה היא ExpressVPN.
  2. הגדירו את התוכנה והפעילו. לחלופין, אם אינכם משתמשים בתוכנה לשינוי IP, פשוט התחברו לנקודת ה-WiFi החדשה.
  3. התחילו לגלוש עם IP חדשה. לאחר יצירת החיבור, הכתובת שלכם תהיה מוסתרת ותהיו חופשיים לגלוש באינטרנט עם אחת אחרת..

קבלו כתובת IP חדשה עכשיו

5 הדרכים הטובות ביותר להסתרת IP ב-2023

1.השתמשו ב-VPN — הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להסתרת ה-IP שלכם

Graphic showing ExpressVPN appsמעבר להסתרת כתובת ה-IP שלכם, VPN יספק לכם יתרונות רבים אחרים
  • יתרונות: מסתיר את ה-IP ואת פעילות הגלישה שלכם בכל האפליקציות הקיימות ובמכשירים מרובים, ומספק מאפייני אבטחה ופרטיות חזקים. כמו כן, מאפשר הורדת טורנטים מאובטחת, עקיפת חסימות גיאוגרפיות וחומות אש קשוחות, בחירה מבין אלפי כתובות IP, וגישה לתמיכת לקוחות 24/7.
  • חסרונות: שירותי VPN טובים עולים כסף ועלולים לגרום להאטת מהירויות קלה

VPN, אפליקציה שמצפינה את תעבורת האינטרנט שלכם ומנתבת אותה דרך שרת פרטי, היא דרך פופולרית ופשוטה להסתרת IP. כתובת ה-IP של שרת ה-VPN מחליפה את זו שלכם ומשמשת אתכם ממש עד שאתם מתנתקים.

היות ששרתי VPN פרוסים על פי רוב בכל רחבי העולם, אתם יכולים לבחור IP ממדינות שונות רבות. הדבר מאפשר גישה לשירותי סטרימינג מוגבלים גיאוגרפית דוגמת HBO או BBC iPlayer, כמו גם לאפליקציות, לאתרים ולמשחקים שעשויים להיות בלתי זמינים במקומות מסוימים.

אחד היתרונות הנוספים של VPN טמון בעובדה שהוא מצפין את חיבור המשתמש שלכם ובכך מאפשר לכם לגלוש, לצפות בסטרימינג, לשחק במשחקים או להוריד טורנטינג בצורה מאובטחת. במילים אחרות, VPN פשוט מוסיף רמה של פרטיות לכל פעילות שלכם באינטרנט. שירותים טובים אף עושים זאת באמצעות כמה מאפיינים שונים. ראשית, הם מספקים לכם הגנה מפני דליפות DNS, IPv4/6 ו-WebRTC כך שכתובת ה-IP שלכם נשארת מוסתרת בכל עת. שנית, יש בהם מתג השבתה שמנתק את חיבור האינטרנט שלכם במקרה שחיבור ה-VPN נופל, מה שאומר שה-IP האמיתי שלכם לעולם לא נחשפת.

כמו כן, שירותי VPN עוזרים בהגנה על הפרטיות המקוונת שלכם. רוב הספקים בשוק עושים שימוש בכתובות IP משותפות (כאלה שמשרתות גם אתכם וכם משתמשים אחרים) ובכך למעשה מערימים קושי נוסף על מי שמנסה לאתר את הפעילות המקוונת שלכם.

עם כל זאת, חשוב לציין שלא כל השירותים הקיימים בשוק עובדים בצורה אמינה, ולכן חשוב לבחור אחד שכן. לדוגמה, ספק מהימן צריך לפעול בתאימות למדיניות אי-רישום בדוקה ומוכחת. במהלך פרק הזמן שבו כתובת ה-IP שלכם מוסתרת, השירות עדיין יכול לראות אותה — והמדיניות פירושה שה-IP (או כל נתון אחר שיכול לשמש לצורך זיהוי שלכם) לעולם לא נשמרת על ידו, מה שאומר שגם לא ניתן לשתפה.

הורדת VPN למכשיר האישי והתקנתו הן פעולות סופר קלות. לאחר שתעשו זאת, תידרשו לכמה לחיצות בלבד כדי להסתיר את ה-IP שלכם. אני, לצורך העניין, השתמשתי ב-ExpressVPN ולקח לי פחות מדקה להוריד אותו למחשב הווינדוס שלי, להתקין אותו עליו ולהתחבר לאחד משרתיו.

רוב הספקים בשוק מתבססים על תוכניות מנויים שבמסגרתן אתם משלמים אחת לחודש או לשנה כדי להשתמש בשירות המלא, כאשר הסכום עומד בדרך כלל על דולרים ספורים לחודש ותו לא. כמו כן, שירותי VPN נוטים לכלול ערובה להחזר כספי שמאפשרת שימוש חינמי בהם לזמן מוגבל ותביעת החזר מלא (בדרך כלל תוך 30 יום מהרכישה) במקרה של אי שביעות רצון.

הסתרת IP עם VPN ב-3 שלבים פשוטים

  1. הורידו VPN. השירות המועדף עלי הוא ExpressVPN כיוון שהוא מאפשר בחירת כתובות IP ב- 105 מדינות לצורך הסתרה מלאה של הכתובת האישית. הוא אף כולל ערובה של 30יום להחזר כספי.
  2. בחרו שרת. השרתים מאורגנים לפי מיקום.
  3. התחברו לשרת. בדרך כלל, לחיצה אחת על מיקום השרת תחבר אתכם אוטומטית ל-IP החדשה כך שתהיו מוכנים לצאת לדרך..

נסו את ExpressVPN עוד היום

2. התחברו לשרת פרוקסי — דרך טובה לעקיפת חסימות גיאוגרפיות, אבל לא בטיחותית ב-100%

Graphic showing hideme's proxy browser homepageשרתי פרוקסי יכולים לעקוף חסימות גיאוגרפיות אבל לוקים בחסר בגזרת מאפייני האבטחה
  • יתרונות: ברוב המקרים זוהי אופציה חינמית ונוחה שמאפשרת עקיפת חסימות גיאוגרפיות
  • חסרונות: העדר מאפייני אבטחה ופרטיות, שרתים צפופים שעלולים להכיל מהירויות נמוכות, הסתרת ה-IP בדפדפן בלבד

בדומה ל-VPN, שרתי פרוקסי SSH,SSL או SOCKS n יסתירו את כתובת ה-IP שלכם בכך שהם נמצאים בין המכשיר שלכם לאתרים שבהם אתם מבקרים. כך יוצא שכשאתם נכנסים לאתר כזה או אחר, אותו אתר רואה את ה-IP של שרת הפרוקסי שלכם במקום את זו שלכם. שירותי פרוקסי הגונים מאפשרים בחירה מבין כמה מיקומי שרת שונים ונוטים להיות פופולריים היות שהשימוש בהם חינמי לרוב.

המקום שבו שרתי פרוקסי נופלים הוא היעדר מאפייני אבטחה ופרטיות שלו. היות שהם לא מצפינים את החיבור שלכם או מכסה תעבורת DNS, צדדים שלישיים לא רצויים עדיין יכולים לראות את מה שאתם עושים אונליין ולאסוף נתונים אודותיכם. כמו כן, הם רגישים יותר להתקפות אדם בתווך (man-in-the-middle) כיוון שהאימות המוצע בשירותי VPN פשוט לא קיים בהם.

מעבר לכך, שרתי פרוקסי עלולים להניב מהירויות נמוכות. אני עצמי חוויתי זאת בעת השימוש בפרוקסי של hide.me, והסיבה היתה צפיפות יתר. ככל שמדובר בשירותים חינמיים, המקרה שאני מתארת הוא מחזה נפוץ מאוד היות שלרוב השירותים אין מספיק כסף בשביל להציע רשתות גלובליות. כמו כן, היות שהשירותים הללו ספציפיים לאפליקציה, הם יסתירו את ה-IP שלכם רק בדפדפן האישי (בניגוד ל-VPN, שיעשה זאת בכל האפליקציות).

הסתרת IP עם פרוקסי ב-3 שלבים פשוטים

  1. בחרו שרת פרוקסי. אני אישית ממליצה על hide.me.
  2. גשו לאתר של השרת הנבחר. לאחר מכן, הזינו את כתובת האתר שאליו ברצונכם להיכנס בטופס הזנת שרת הפרוקסי, בחרו מיקום (אם זמין), והקישו "אנטר" כדי לטעון את העמוד.
  3. התחילו להשתמש בכתובת ה-IP  החדשה שלכם. השימוש שלכם באתר ייעשה באותו חלון דפדפן, אבל באמצעות ה-IP של שרת הפרוקסי.

3. השתמשו בדפדפן ה-Tor — שכבות הצפנה מרובות, אבל מהירויות נמוכות ביותר

Graphic showing Tor browserדפדפן ה-Tor מאובטח ביותר אבל מאוד-מאוד אטי
  • יתרונות: רמה גבוהה של הצפנה ופרטיות, שימוש ללא תשלום
  • חסרונות: מהירויות נמוכות מאוד, לא יכול לעקוף חסימות גיאוגרפיות, מצפין את תעבורת הדפדפן בלבד, אינו זמין ב-iOS, קשור לפעילות פלילית

דפדפן Tor (או כפי שנהוג לכנות אותו, נתב ה-Onion) שולח את תעבורת האינטרנט שלכם דרך רשת מבוזרת בקוד פתוח כדי להגן על מידע רגיש. הוא מצפין את התעבורה תוך שליחתה דרך מספר שרתים הנקראים "צמתים", שכשלעצמם יוצרים שכבות הצפנה נוספות. מאחר שאתרי אינטרנט יכולים לראות רק את ה-IP של השרת האחרון שבו אתם משתמשים (הנקרא "צומת יציאה"), הוא בעצם מסתיר את זו שלכם.

Tor הוא מוצר חינמי, אבל יש בו כמה חסרונות; הגדול שבהם הוא ששכבות ההצפנה האמורות גורמות להאטת מהירות מאז׳ורית. לצורך העניין, טעינת דף אינטרנט בסיסי לקחה לי קצת יותר מ-10 שניות בעוד שפעילויות כמו סטרימינג והורדה הפכו לטרחה רצינית.

בנוסף, ספק האינטרנט שלכם עדיין יוכל לראות שאתם משתמשים ב-Tor (אבל לא את האתרים שבהם אתם גולשים באמצעותו), ולכן אפשר בהחלט לומר שהוא רחוק מלהיות פרטי כמו VPN, למשל. בעיה נוספת היא הקשר לשיש לדפדפן עם פעילות פלילית מקוונת; מדובר בפורטל הראשי לגישה לדארק ווב וזו, אגב, הסיבה לכך שהמוצר אינו חוקי במדינות מסוימות. בעיה  נוספת ואחרונה היא קושי בעקיפת חסימות גיאוגרפיות, שנגרם בשל העדר שליטה בצומת שממנו התקשורת יוצאת.

הסתרת IP עם Tor ב-3 שלבים פשוטים

  1. הורידו את דפדפן Tor. עברו לאתר של Tor והורידו את קובץ ההתקנה עבור המכשיר שלכם.
  2. התקינו את הדפדפן. לחצו על קובץ ההורדה ופעלו לפי הוראות ההתקנה.
  3. התחילו ליהנות מגלישה מאובטחת עם IP חדשה. פתחו את Tor והשתמשו בו כמו בדפדפן שאליו אתם רגילים מתוך ידיעה שכתובת ה-IP האמיתית שלכם מוסתרת.

4. צרו נקודה חמה בסמארטפון שלכם — פתרון זמין, אבל כזה שלפעמים עולה כסף

  • יתרונות: קל להגדרה, טוב לשימוש זמני
  • חסרונות: אינו יכול לעקוף חסימות גיאוגרפיות, אינו משנה את המיקום הווירטואלי שלכם, העדר פרטיות או אמצעי אבטחה, משתמש בנתונים שעשויים לעלות כסף

אם כתובת ה-IP האמיתית שלכם נפגעת או שאתם לא רוצים להשתמש בה באופן זמני, יצירת נקודה חמה בסמארטפון שלכם יכולה להוות יופי  של פתרון. בנוסף, מדובר באופציה נוחה להגדרה. במקרה שלי, כל מה שהיה עלי לעשות הוא לעבור להגדרות הטלפון שלי כדי להפעיל את הנקודה החמה ואז לחבר אליה את המחשב הנייד שבו אני משתמשת; הסיפור כולו נמשך קצת יותר מדקה.

השיטה הזו אכן משנה את כתובת ה-IP שלכם, אבל יש בה 3 חסרונות. ראשית, הספק הסלולרי שלכם יכול לראות את פעילותכם המקוונת בכללותה, כך שפרטיות ממש לא מהווה חלק מהמשוואה. שנית, אין לכם כאן אפשרות לעקוף חסימות גיאוגרפיות כיוון שהמיקום המקוון שלכם לא משתנה. ולבסוף, הנקודה החמה עלולה לאכול את את הנתונים הסלולריים שלכם במהירות לעלות לכם ביוקר.

הסתרת IP באמצעות נקודה חמה ניידת ב-3 שלבים פשוטים

  1. הפעילו את הנקודה החמה האישית שלכם. פנו להגדרות הטלפון שלכם, כבו את ה-WiFi והפעילו את הנקודה החמה האישית.
  2. חברו את מכשירכם. אתרו את הנקודה החמה במכשיר הראשי שלכם והתחברו אליה.
  3. התחילו להשתמש ב-IP החדשה שלכם. השתמשו בנתוני הטלפון כדי לגלוש באינטרנט באמצעות ה-IP שהספק הסלולרי שלכם הקצה.

5. השתמשו ב-WiFi ציבורי — השימוש חינמי לרוב, אבל הוא מותיר את החיבור שלכם חשוף ופגיע

  • יתרונות: חינמי לשימוש בדרך כלל, מהיר וקל להגדרה
  • חסרונות: פתרון זמני בלבד שמשאיר אתכם חשוף למתקפות של האקרים, מהירויות נמוכות, פוטנציאל של מכסות נתונים והגבלות רשת.

שינוי רשת ה-WiFi שבה אתם משתמשים יכול להסתיר את כתובת ה-IP האמיתית שלכם — גם אם אתם עוברים לרשת ציבורית. אם אינכם יכול לגשת לאתר או שירות כלשהם ויש לכם גישה ל-WiFi ציבורי, אזי האפשרות הזאת יכולה להוות פתרון בטווח הקצר.

מה שכן, זו בוודאות לא הדרך הבטוחה ביותר, בעיקר משום שהאקרים משתמשים לעתים קרובות ברשתות WiFi ציבוריות כדי לבצע התקפות כאילו תמימות. לאור העובדה שהרשתות האלה סובלות ממחסור במונחי הצפנה ואימות, האקרים יכולים להשתמש בהן כדי להשיג בקלות נתונים רגישים כמו סיסמאות ומספרי כרטיסי אשראי. בעיה נוספת היא הסבירות לקבלת מהירויות נמוכות בשל  צפיפות.

שירותי ה-VPN הטובים ביותר להסתרת כתובות IP ב-2023

1. ExpressVPN — מאפייני פרטיות ברמה עולמית שמסתירים את ה-IP שלכם

  • מדיניות אי רישום לוגים בדוקה ומוכחת, שרתי DNS פרטיים וטכנולוגיית TrustedServer שמאפשרים ל-IP ולנתונים שלכם להשאר מוסתרים
  • למעלה מ-3,000 שרתים ב- 105 מדינות, כולל ישראל, יאפשרו לכם להשיג IP מכל מקום בעולם
  • 8 חיבורים במקביל
  • יכול לעקוף את החסימות של: נטפליקס (ארה"ב, בריטניה וקטלוגים רבים אחרים), דיסני+, HBO Max, הולו, BBC iPlayer, אמזון פריים וידאו ופלטפורמות סטרימינג ידועות נוספות, כמו גם שירותים מקומיים דוגמת ערוץ 13 ומאקו.
מבצע ExpressVPN אוקטובר 2023: באפשרותכם לעשות מנוי ב-ExpressVPN ולחסוך עליו עד 49%! ההצעה תקפה לזמן מוגבל בלבד. אל תפספסו!

ל-ExpressVPN יש הגנה מפני דליפות, מה שמבטיח שכתובת ה-IP האמיתית שלכם לא תיחשף בטעות במקרה שתשתמשו בו. בדקתי 5 שרתים בארה"ב ו-4 בבריטניה, ולא נתקלתי בכל דליפת DNS,IP או WebRTC, מה שאומר שה-IP האמיתית שלי הייתה מוסתרת לאורך כל הדרך. בנוסף, השירות מציע שרתי DNS פרטיים משלו ומדיניות אי שמירה שעברה בקרה ואימות. הוא גם משתמש בטכנולוגיית TrustedServer — שרתים מבוססי זיכרון RAM שאינם מאחסנים נתונים פיזיים כלשהם, מה שאומר שה-IP וכל מידע אישי אודותיכן לא ניתנים להשגה.

Screenshot showing ExpressVPN leak protection workingפעלתי מתוך ידיעה שנתוניי האישיים מוגנים הודות לעובדה שה-IP האמיתית שלי הוסוותה לאורך הניסיון כולו

מאפייני האבטחה החזקות שלו מגנים על זהותכם באינטרנט ומקשים על גורמים זדוניים לגלות את כתובת ה-IP האמיתית שלכם. לדוגמה, הצפנת AES 256-bit מבטיחה שהאקרים לא יוכלו לגנוב את ה-IP שלכם או ליירט מידע אודותיכם, ומתג ההשבתה שומר עליכם בטוחים גם אם ה-VPN מפסיק לעבוד מכל סיבה שהיא. למעשה, המתג דואג לכך שכתובת ה-IP שלכם נשארת חסויה דרך קבע.

כמו כן, ExpressVPN מצטיין במהירויות מאוד מרשימות. שירותי VPN לרוב גורמים להאטת מהירות האינטרנט הבסיסית של המשתמש בגלל ההצפנה (10-20% נחשב נורמלי) ולנפילות גדולות יותר ככל שהשרת רחוק יותר. כשניסיתי את השרתים של ExpressVPN בארה"ב, לא חוויתי ירידות מהירות של יותר מ-9% - גם עם אלו מביניהם שנמצאים במרחק של יותר מ-8,000 ק"מ ממיקומי בפועל.

עם יותר מ-3,000 שרתים ב-105 מדינות, השירות יאפשר לכם בחירה מבין אלפי כתובות IP לצורך הסתרת כתובתכם האמיתית. כמו כן, הוא יעקוף עבורכם חסימות גיאוגרפיות אזוריות באתרים כמו נטפליקס; כשהתחברתי לשרת הניו יורקי שלו לצורך קבלת IP ניו יורקית, הצלחתי לגשת לספריית נטפליקס ארה"ב בקלות (אין הרבה ספקים בתחום שפועלים בכזו אמינות) ולאור העובדה שהגעתי למהירות כה גבוהות, גם לא חוויתי זמני טעינה ארוכים או האטה בזמן סטרימינג ב-UHD.

ExpressVPN הוא VPN ברמה הגבוהה ביותר ולפיכך התוכניות שלו קצת יותר יקרות מאלו שמציעים שירותים אחרים בשוק. התוכנית הזולה ביותר שהוא משווק עולה $6.67/חודש. מה שכן, לעתים קרובות ניתן למצוא בו דילים שיכולים לחסוך למשתמש כסף. אני, למשל, נרשמתי לתוכנית השנתית וקיבלתי 3 חודשים בחינם.

בנוסף, תוכניות השירות מגיעות עם ערובה של 30 יום להחזר כספי שמאפשרת בדיקה נאותה ונטולת סיכונים של כל המאפיינים ש-ExpressVPN מציע. משמעות הדבר היא שאם תשתמשו בו ולא תהיו מרוצים, תוכלו לקבל את כספכם בחזרה. כשרציתי לבדוק את מדיניות ההחזרים, פניתי לפונקציית הצ'אט 24/7 וביקשתי לבטל את המנוי שלי ביום ה-25. לאחר שעניתי על 2 שאלות פשוטות בעניין שביעות רצון, הנציג שעמו שוחחתי פנה לטפל בבקשה וכך יצא שהכסף ששילמתי הוחזר לי לאחר 2 ימי עסקים.

הסתירו את ה-IP שלכם עם ExpressVPN

2. CyberGhost — שרתי NoSpy מסתירים את ה-IP שלכם ושומרים את החיבור שלכם פרטי

  • שרתי NoSpy שמספקים שכבת הגנה נוספת ומסייעים בהסתרת ה-IP האמיתית שלכם
  • יותר מ-9,561 שרתים בכל רחבי העולם (כולל ישראל) לטובת מגוון של כתובות IP ספציפיות לאזורים
  • 7 חיבורים במקביל
  • יכול לעקוף את החסימות של: נטפליקס (ארה"ב, בריטניה וקטלוגים נוספים), דיסני+, HBO Max, אמזון פריים (ארה"ב, בריטניה, דנמרק, איטליה, צרפת ויפן). הולו, BBC iPlayer ועוד
מבצע אוקטובר 2023: השירות של CyberGhost מציע הנחה של 84% על התוכנית הכי פופולרית שלו! נצלו זאת עכשיו וחסכו יותר במסגרת חשבון ה-CyberGhost שלכם.

CyberGhost מחזיק רשת של 9,561 שרתים ב-100 מדינות, כולל שרתי NoSpy. האחרונים ממוקמים במרכז הנתונים הפרטיים של השירות ברומניה ומספקים לכם אקסטרה כיוון שרק צוות ה-VPN יכול לגשת אליהם. בדקתי אחדים מבין שרתי ה-NoSpy על ipleak.net ולא זיהיתי אפילו שמץ של דליפת IP, מה שאומר ששימוש בשירות מבטיח לכם כי ה-IP האמיתית שלכם לא תיחשף לעולם, גם לא בטעות. כמו כן, מאפייני השירות כוללים הצפנת AES 256-bi ומתג השבתה.

graphic showing NoSpy serversהשירות כולל גם שרתים מיוחדים לסטרימינג ולהורדת טורנטים, כך שמדובר בבחירה מצוינת עבור אלו מכם שרוצים להסתיר את ה-IP שלהם לצורך עקיפת חסימות בפלטפורמות סטרימינג או ביצוע טורנטינג בבטחה.

בנוסף, יש לו מאפייני פרטיות חזקים. מדיניות אי השמירה הקשוחה שלו עברה ביקורת ובעקבותיה הוכח כי הוא לא אוסף נתוני משתמשים כמו כתובות IP, היסטוריית גלישה או העדפות חיפוש. המטה של CyberGhost ברומניה מיטיב עם פרטיות המשתמשים כיוון שהוא מחוץ לברית ה-14-Eyes - קבוצה של מדינות שחולקות ביניהן נתוני אזרחים.

מהירויותיו הגבוהות של השירות מספקות גם חוויה מקוונת חלקה ונטולת שיבושים. כך למשל, שבדקתי את השרת האמריקאי שלו, מהירות ההורדה שלי ירדה רק ב-16%, מה שאפשר לי לצפות בדיסני+ ב-UHD ללא כל האטה. למרות ש-ExpressVPN מהיר יותר, מדובר בתוצאה מרשימה בהחלט.

לרוע המזל, תוכנית הטווח הקצר של CyberGhost די יקרה ומאכזב לגלות שהיא מגיעה עם ערובה מקוצרת של 14 יום בלבד להחזר כספי. עם זאת, התוכניות ארוכות הטווח מאוד משתלמות ומציעות מחירים שמתחילים ב-$2.11/חודש בלבד. אם תרצו, תוכלו אפילו לשדרג את התוכנית שלכם כך שתכלול כתובת IP ייעודית (או אישית) שאיש מלבדכם לא יוכל להשתמש בה. הדבר אף יקל עליכם לגשת לשירותים חסומים גיאוגרפית בזמן נסיעה.

בנוסף, התוכניות ארוכות הטווח כוללות ערובה נדיבה של 45 יום להחזר כספי. זה אומר שתוכלו להשתמש ב-CyberGhost כדי להסתיר את כתובת ה-IP שלכם ולנסות את כל מאפייניו האחרים בידיעה שכספכם יוחזר לכם אם לא תהיו שבעי רצון. בדקתי את המדיניות הזו בכך שביקשתי משירות הלקוחות לבטל את המנוי שלי דרך פונקציית צ'אט 24/7. לאחר שסיפרתי מדוע אני חפצה בביטול, ההחזר אושר והסכום ששלימתי הגיע אלי תוך 3 ימי עסקים.

הסתירו את ה-IP שלכם עם CyberGhost

3. Private Internet Access — הסתירו את כתובת ה-IP שלכם בעזרת כלי אבטחה הניתנים להתאמה אישית

  • בחירה בין הצפנת AES 128 או 256 bit ופרוטוקולי אבטחה מרובים שישמרו על בטיחותכם תוך הסתרת ה-IP שלכם
  • 29,650 שרתים ב-91 מדינות לטובת קבלת IP בכל מקום על פני הגלובוס
  • ללא הגבלה חיבורים במקביל
  • יכול לערוף את החסימות של: נטפליקס, דיסני+, HBO Max, הולו, BBC iPlayer, וודו ועוד
עדכון אוקטובר 2023: לרוב, חברת PIA לא מפרסמת מבצעים או הנחות (ממילא השירות שלה מאוד נגיש לכיס). עם זאת, נכון לעכשיו ניתן לעשות בה מנוי חדש בהנחה מטורפת של 82%!

ל-Private Internet Access (ובקיצור - PIA) יש מאפייני אבטחה חזקים שניתנים להתאמה אישית ומספקים למשתמש הגנה תוך הסתרת כתובת ה-IP שלו. אתם יכולים לבחור כאן מבין הצפנת AES 128 או 256 bit לטובת התאמת החיבור שלכם כרצונכם. סוג ההצפנה הראשון מציע מהירויות גבוהות יותר עם הצפנה פחותה ואילו השני נחשב לתקן הצפנה גבוה יותר לבטיחות מירבית אבל מספר מהירויות מעט יותר נמוכות.

Graphic showing PIA security settingsמאפייני האבטחה החזקים של השירות מונעים חשיפה של כתובות IP

יתר על כן, השירות מספק הגנה מפני דליפות כדי למנוע את חשיפת כתובת ה-IP שלכם לצדדים שלישיים. בדקתי 5 מהשרתים שלו בארה"ב ב-ipleak.net, וכתובת ה-IP שלי מעולם לא זוהתה. כמו כן, בדקתי דליפות DNS ו-WebRTC, וגם המידע הזה מעולם לא נחשף. אגב, ישנו גם מתג השבתה אוטומטי שמבטיח כי ה-IP האמיתית שלכם לא תיחשף בשוגג.

בתחילה חששתי מ-PIA כיוון שהוא מבוסס בארה"ב, שנמצאת בלב ברית ה-14 Eyes, אבל מאוחר יותר למדתי שמדיניות אי-רישום הלוגים שלו הוכחה בבית משפט ושהוא מעולם לא שיתף ולו פריט מידע אחד עם הרשויות, פשוט משום שלא היה לו מה לשתף.

כשבדקתי את תוכניות התמחור כאן, הבנתי שהמשתלמת ביותר מביניהן היא $2.11/חודש. בניגוד לתוכנית המועדתת לטווח קצר, זו גם מעניקה למשתמש שנה אחת של Boxcryptor שמאפשרת לו להצפין את נתוני הענן שהוא מאחסן ב-iCloud, בגוגל דרייב ו-דרופבוקס. כמו במקרה של CyberGhost, גם כאן המשתמש יכול לקנות כתובת IP ייעודית שרק הוא יכול לעשות בה שימוש ושמונעת ממנו להיות מסומן באתרים בטוחים בשל שימוש ב-IP אחרת.

כמו כן, אתם יכולים לנסות את PIA  לגמרי בחינם תוך ניצול הערובה בת 30 הימים שהוא מציע לטובת ביטול וקבלת החזר כספי. אני למשל ביטלתי את המנוי שלי דרך אחד מנציגי הלייב צ'אט של השירות במהלך 30היום הללו, ובתכלס, כל מה שנדרשתי לעשות לשם כך היה לספק את הסיבה לכך שאני מעוניינת בביטול. לאחר 4 ימי עסקים קיבלתי החזר מלא.

הסתירו את ה-IP שלכם עם PIA

 4 דרכים נוספות (לא מי-יודע-מה נהדרות) לשינוי כתובת ה-IP

1. ניתוק המודם שלכם

למרות שזה אולי נשמע טיפשי ומובן מאליו, ניתוק מודם יכול לפעמים להביא לשינוי IP. בכל פעם שאתם מתנתקים מספק האינטרנט שבו אתם משתמשים, הקישור שמכיל הכתובת הקיימת שלכם נמחק, ולפיכך חיבור מחודש יכול לספק לכם כתובת חדשה. הטריק הזה עובד רק אם הספק שלכם משתמש ב-IP דינמיות, אבל מדובר במקרה שכיח.

החוכמה בשיטה הזאת היא להשאיר את המודם מנותק מהחשמל למשך זמן רב ככל האפשר. עם זאת, מדובר באופן פעולה שלא כדאי להסתמך עליו עד הסוף כיוון שהוא לא עובד רוב הזמן, ולכן הוא גם לא אמור להיות הבחירה הראשונה שלכם. בנוסף, ספק האינטרנט שממנו אתם מקבלים שירותים עדיין יכול לראות את הפעילות המקוונת שלכם ואין במקרה זה כל הגנה על הפרטיות והאבטחה שלכם. אחרון חביב, מאחר שאין כאן אפשרות לשינוי מיקום, אין בעצם שום אפשרות לעקיפת חסימות גיאוגרפיות.

2. שימוש בחומת אש NAT

חומת אש NAT (ראשי תיבות של National Address Translation) מאפשרת למכשירים שונים שמשתייכים לרשת אחת להשתמש באותה כתובת IP ציבורית — מה שבתכלס רק מסתיר את כתובת ה-IP הפרטית של המכשירים. חומת האש מקבלת בקשות ה-IP הפרטית של כל מכשיר ומעבירה את כולן דרך ה-IP הציבורית של המשתמש טרם הגעתן ליעד המקוון.

בקיצור, השיטה הזאת לא ממש מסתירה את ה-IP שלכם. למרות שהיא מגנה על מכשירים באמצעות הסתרת הכתובות שלהם, המיקום האמיתי וההתנהגות המקוונת של המשתמש עדיין גלויים כיוון שהכתובת הציבורית אינה מוסתרת.

3. בקשת שינוי ה-IP מספק האינטרנט

כל מה שאתם צריכים לעשות כאן הוא לפנות ישירות לספק האינטרנט שמשמש אתכם ולבקש ממנו לשנות את ה-IP שלכם; רק ודאו שכל פרטי החשבון שלכם נמצאים בהישג יד, כיוון שסביר להניח שתתבקשו לספק אותם. כך או אחרת, קחו בחשבון שרוב ספקי האינטרנט משתמשים בכתובות IP דינמיות, כך שלא תמיד ייצא שתשתמשו בכתובת החדשה שלכם. אם אתם מעוניינים להמשיך להשתמש באותה כתובת, בקשו אחת סטטית.

כמו כן, השיטה הזאת מאפשרת קבלה של כתובת IP חדשה בלבד, מה שאומר שהיא לא מספקת אבטחה או יכולת עקיפת חסימות גיאוגרפיות. בנוסף, ספק האינטרנט שלכם עדיין יכול לעקוב אחר פעילותכם אונליין ולאסוף נתונים אודותיכם, כך שאם בוחנים את הדברים מנקודת מבט של פרטיות, לא מדובר כאן במתכון אידיאלי להתנהלות.

4. חדשו את ה-IP הפרטית שלכם

התחברות לאינטרנט דרך נתב WiFi או כבל Ethernet תספק לכם כתובת IP ציבורית וכתובות IP פרטיות עבור התקני הרשת שלכם. המכשירים שלכם משתמשים בכתובות IP פרטיות כדי לתקשר זה עם זה. ניתן לקחת את הצעד הבא ללא השפעה על הכתובת IP הציבורית שלכם, אך רק על כתובת IP הפרטית של המכשירים השייכים לכם, לכן פעילותכם המקוונת ומיקומכם עדיין יהיו גלויים. כלומר, ניתן לבצע זאת בקלות במספר שלבים פשוטים בהתאם למכשיר האישי שלכם.

בווינדוס

  1. חפשו אחר Command Prompt בתפריט הווינדוס בצד שמאל של שורת המשימות.
  2. בצעו לחיצה ימנית על מהת לפעול כאדמיניסטרטורים כדי לפתוח תיבת ה-Command Prompt.
  3. היכנסו ל- ipconfig /release ולחצו אנטר על מנת לשחרר את כתובת ה- הנוכחית שלכם.
  4. היכנסו ל-ipconfig /renew ולחצו אנטר על מנת להשיג IP חדשה.

ב-macOS

  1. פתחו את System Preferences מתפריט האפל.
  2. עברו ל-Network ולאחר מכן, בחלונית השמאלית, עברו אל הרשת שאליה אתם מחוברים.
  3. לחצו על Advanced ובחרו בטאב ה-TCP/IP.
  4. לחצו על Renew DHCP Lease כדי לקבל את כתובת ה-IP החדשה שלכם

הסתירו את ה-IP שלכם עוד היום

שאלות נפוצות על הסתרת IP

האם כתובת IP חושפת את הזהות האמיתית שלי?

כתובת IP כשלעצמה לא תחשוף את זהותכם האמיתית, אבל ניתן לשלב אותה עם נתונים אחרים כדי לזהות אתכם. לדוגמה, ניתן לשלב בין IP לבין פעילות מקוונת כדי לבנות פרופיל שמזהה את הנוכחות והתנועות של המשתמש ברשת. הדבר מאפשר למפרסמים להשתמש בנתונים אלה לטובת טרגוט על ידי פרסומות ספציפיות. אם אתם מודאגים בקשר להגנה על הפרטיות שלכם אונליין, דעו שהסתרת IP היא דרך טובה לעשות זאת.

קחו בחשבון ששיטות מסוימות עושות יותר חסד עם הפרטיות שלכם בהשוואה לאחרות ושכללית, הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו להגן על עצמכם מפני מעקבים היא שימוש ב-VPN. בעוד ששיטות כמו פרוקסי ו-Tor מסתירות את ה-IP האמיתית בדפדפן, VPN לוקח את העניין צעד קדימה תוך הסתרת הכתובת בכל האפליקציות במכשיר והצפנת חיבור האינטרנט בשלמותו.

האם אוכל להסתיר את ה-IP שלי בכל המכשירים שבהם אני משתמש?

כן, אתם יכולים להסתיר את ה-IP שלכם בכל מכשירי ה-WiFi שמשמשים אתכם. בהקשר זה חשוב לדעת שחלק משיטות ההסתרה עובדות רק עם מערכות הפעלה ומכשירים מסוימים, אז ודאו שאתם בוחרים בשיטה שתתאים למכשירים שעליהם אתם מעוניינים להגן. שירותי VPN מציעים את התאימות הגדולה ביותר — אתם יכולים להתקין אותם על נתב וכך למעשה להסתיר את ה-IP שלכם בכל מכשיר שעובד על הרשת הביתית.

לצורך הפירוט, אפליקציה מקורית של VPN תסתיר את ה-IP שלכם גם בכל האפליקציות שבהן אתם משתמשים במכשירכם, בין שמדובר בווינדוס, במק, בלינוקס, באנדרואיד או ב-iOS. כאמור, הגדרת VPN בנתב האישי פירושה שהמשתמש יכול לשנות את ה-IP שלו גם בקונסולות משחקים, בטלוויזיות חכמות ובמכשירי סטרימינג כמו כרומקאסט. לעומת זאת, שרתי פרוקסי עובדים רק בדפדפן האישי ו-Tor תואמים רק לווינדוס, למק וללינוקס (ורק מסתירים את ה-IP האישית בדפדפן ה-Tor עצמו).

האם ניתן להסתיר כתובות IP בחינם?

כן, אתם יכולים להסתיר את כתובת ה-IP שלכם בחינם אבל עליכם לדעת ששיטות חינמיות כרוכות תמיד בחסרונות משמעותיים. פרוקסי הוא פתרון קל לשימוש שעושה עבודה טובה בעקיפת חסימות גיאוגרפיות היות שהוא מאפשר בחירת שרת על בסיס מיקום פיזי. ואולם, שרתי פרוקסי לוקים בחסר בכל הקשור למאפייני אבטחה ופרטיות, ומאחר שהמון אנשים משתמשים בהם, הם נוטים להיות עמוסים מאוד ולכן גם אטיים.

לאור העובדה שיש לו שכבות רבות של הצפנה, דפדפן Tor הוא פיתרון מומלץ ככל שמדובר בבטיחות ובפרטיות אבל חשוב לומר שהוא תמיד פועל לאט (בדיוק בשל שכבות ההצפנה) ולפיכך אינו מתאימים לסטרימינג או הורדה. כמו כן, לא ניתן לבחור כאן כתובת IP חדשה מבלי שהדבר יהיה כרורך בהרבה קונפיגורציות מסובכות.

שוק ה-VPN מציע, בין היתר, שירותים חינמיים אבל אני נמנעת מלהמליץ עליהם כיוון שרבים מהם לא ממש מגנים על פרטיות המשתמשים שלהם וסובלים ממגבלות נתונים ומהירות מעצבנות. להבדיל, VPN איכותי כרוך בתשלום חודשי קטן ומהווה את הדרך הקלה והבטוחה ביותר להסתרת כתובות IP אישיות (מה גם שהוא לא מאט את משתמשיו).

טיפ חשוב אחד קשור לעובדה, שרוב שירותי ה-VPN המובילים מציעים ערובות להחזר כספי, כך שמשתמשים לא מרוצים יכולים לתבוע מהם את כספם בקלות (לרוב ישנם בערך 30 יום שבהם ניתן לעשות זאת). מכאן, אם תרצו בכך, תוכלו בהחלט להשתמש ב-VPN איכותי כדי להסתיר את ה-IP שלכם מבלי לשלם דבר ובלבד שתנצלו את ההתחייבות להחזר.

האם הסתרת IP היא פעולה חוקית?

כן, הסתרת IP או שינוייה הם אקטים חוקיים ושניהם מהווים דרך אחת להגנה על פעילותכם המקוונת מפני האקרים וגורמים מסוכנים אחרים ברשת. יחד עם זאת, ישנן מספר דרכים שבהן ניתן להסתיר כתובת IP אישית. חוקים ותקנות שונים חלים על בהתאם למקום שבו אתם נמצאים ולשיטה שמשמשת אתכם. לדוגמה, אין כל השלכה משפטיות בנוגע לשימוש בנקודת WiFi ציבורית כדרך להסוואת זהות מקוונת אבל חשוב לדעת שהשימוש בפיתרון שכזה ויעילותו סובלים שניהם ממגבלות. בנוסף, הימצאות ברשת ציבורית לא מאובטחת הופכת את המשתמש למטרה להאקרים.

הדרך הבטוחה (והקלה) ביותר להסתרת IP היא שימוש ב-VPN. שירותים כאלה נופלים לגדר החוק ברוב חלקי העולם אבל ישנן גם מדינות שמגבילות אותם (למשל סין, איחוד האמירויות, ורוסיה). אם אתם ממוקמים במדינה שמחילה צנזורה כבדה על האינטרנט, עליכם תמיד לבדוק את החוקים העדכניים ביותר שנקבעו בה על מנת להבטיח שלא תפרו חוק זה או אחר בדרך לשימוש ב-VPN.

כיצד אוכל להסתיר את כתובת ה-IP שלי בגוגל כרום?

ישנן מספר דרכים להסתרת IP אישית בכרום. אחת מאלה היא שרת פרוקסי שידוע ככלי קל לשימוש (וחינצי). כל מה שעליכם לעשות במקרה זה הוא לגשת לאתר של שרת פרוקסי כזה או אחר, לבחור שרת ולהקליד את כתובת האתר שבו אתם מעוניינים לבקר. יחד עם זאת, בעוד ששרתי פרוקסי יסתירו עבורכם את כתובת ה-IP, ספק האינטרנט שלכם עדיין יוכל לראות את כל מה שאתם עושה באינטרנט כיוון שהסידור אינו כולל הצפנה.

אם אתם מודאגים לגבי הפרטיות שלכם, דעו שרוב ספקי ה-VPN מגיעים עם תוספים לכרום. מה שכן, גם כאן מדובר לרוב רק בפרוקסי נעדר הצפנה חזקה. הדרך הבטוחה ביותר להסתרת IP בכרום או בדפדפנים אחרים, למשל ספארי או פיירפוקס, היא אפליקציית VPN. שימוש בכלי שכזה יסתיר את ה-IP לא רק בדפדפן שלכם אלא בכל אפליקציה שבה אתם משתמשים ומצריכה חיבור לאינטרנט. בנוסף, אפליקציות VPN יגנו עליכם גם באמצעות הצפנה בדרגה צבאית ומדיניות אי רישום לוגים. שני הדברים יסתירו את פעילותכם המקוונת כך שאפילו ספק האינטרנט שלכם לא יוכל לעקוב אחריהן.

אגב, קיימת תפיסה מוטעית שלפיה מצב גלישה בסתר יכול להסתיר כתובות IP פרטיות. בפועל, זה פשוט לא נכון, וכל מה שהמצב עושה הוא הסרת כל קובצי ה-Cookie והיסטוריית הגלישה שלכם מכרום כשאתם סוגרים את החלון. לפיכך, כל הפעילות והנתונים המקוונים שלכם נותרים גלויים לעיני הספק.

האם אני צריך להסתיר את כתובת ה-IP שלי בזמן הורדת טורנטים?

מסיבות שקשורות לאבטחה ופרטיות, מומלץ מאוד להסתיר כתובות IP בזמן הורדת טורנטים. טורנטינג הוא סוג של שיתוף P2P, כלומר הורדת קבצים ממשתמשים אחרים ושיתוף קבצים משלכם. משמעות הדבר היא שכתובת ה-IP שלכם נחשפת לגורמים חיצוניים לכם, ושהם מצדם יכולים להשתמש בה כדי לזהות את מיקומכם או לטרגט אתכם.

יש כמה דרכים להסתרת IP בעת הורדת טורנט, אבל היחידה שהייתי ממליצה עליה היא VPN. בניגוד לשיטות אחרות, VPN מספק מאפייני אבטחה ברמה עולמית כמו הצפנה בדרגה צבאית, מתג השבתה והגנה מפני דליפות DNS/IP, שיוצרים קו הגנה מול התקפות DDoS ואיומי תוכנות זדוניות ככלל ובזמן הורדת טורנטים בפרט. בנוסף, מדיניות אי-שמירת הלוגים שקיימת בפלטפורמות VPN מבטיחה את אי-נגישותה של פעילותכם המקוונת, מה שאומר שגם ספק האינטרנט שלכם לא יכול לראות את התנועות שלכם ברשת.

האם הסתרת כתובת ה-IP שלי תאפשר לי לעקוף את החסימות של נטפליקס?

אתם יכולים להסתיר את ה-IP שלכם בזמן צפייה בנטפליקס על ידי שימוש בשרת פרוקסי או ב- VPN. שתי האפשרויות מחליפות את ה-IP הישראלית האמיתית בכתובת במידנה אחרת, ובתוך כך יוצרים מצב שבו נראה כאילו אתם נמצאים באותה מדינה. לדוגמה, חיבור לשרת אמריקאי מאוסטרליה יגרום לנטפליקס לחשוב שאתם בארה"ב וכך בעצם תוכלו להיכנס לספרייה האמריקאית של הפלטפורמה.

לאור העובדה שנטפליקס מעדכנת באופן קבוע את טכנולוגיות החסימה הגיאוגרפית שלה, כתובות IP רבות השייכות ל-VPN ולשרתי פרוקסי נחסמות. ל-VPN יש רשתות שרתים גדולות יותר מאשר לפרוקסי, מה שאומר שיש להם גם יותר אפשרויות לעקוף את החסימות בנטפליקס. בנוסף, הם מציעים הגנה מפני דליפות DNS/IP, שבפועל מונעת כל אפשרות לדליפת  ה-IP האמיתית שלכם (כדי לסבר את העין, אם הכתובת כן דולפת, הסיכוי לעקיפה בנטפליקס נעשה קלוש ביותר).

מדוע כדאי שאסתיר את כתובת ה-IP שלי?

כתובת IP גלויה יכולה לחשוף די הרבה מידע אודותיכם, מה שהופך אותה לסיכון משמעותי בכל הנוגע לפרטיות. כך למשל, היא עלולה לחשוף את המיקום האמיתי והמידע האישי שלכם בפני גורמים אחרים, והבעיה הגדולה ביותר שכרוכה בדבר היא תפיסת נתונים אישיים, למשל סיסמאות ומספרים של כרטיסי אשראי, על ידי ספק האינטרנט שמשמש אתכם.

ישנן מספר דרכים להסתרת כתובות IP, אז הנה כמה סיבות לכך שכדאי לכם (או שאתם עשויים לרצות) לעשות זאת:

  • הגנה על הנתונים האישיים מפני גורמים זדוניים — אם גורמים זדוניים משתלטים על הנתונים האישיים שלכם, הם יכולים לקבל גישה לחשבונות אישיים ולטרגט אתכם על ידי התקפות שונות. הדבר כולל וירוסים, תוכנות זדוניות ותוכנות ריגול.
  • הורדת טורנטים בצורה בטוחה ואנונימית — טורנטינג הוא סוג של שיתוף P2P הכולל מיליוני אנשים שמשתפים קבצים. אם כתובת ה-IP שלכם נחשפת לגורמים זרים ברשת, הם יכולים לטרגט אתכם באמצעות תוכנות זדוניות והתקפות DDoS.
  • עקיפת חסימות גיאוגרפיות אזוריות — אתרים ושירותים רבים אוכפים חסימות גיאוגרפיות על ידי בדיקת כתובות IP וחסימת כתובות שלא מיישרות קו עם מיקומן. הסתרת ה-IP שינוייה יאפשרו לכם לגשת לאתרים הללו מכל מקום.
  • הימנעות ממעקב מקוון — מדינות מסוימות, למשל מדינות מברית 14 העיניים וסין, מבצעות מעקב המוני על אוכלוסייתן באמצעות ניטור פעילות מקוונת. ה-IP שלכם יכולה לחשוף את הפעילות שלכם אונליין ולפיכך הסתרתה מונעת מעקב לא רצוי.
  • הגנה במהלך שימוש ברשתות WiFi ציבוריות — בכל פעם שאתם משתמשים ברשת WiFi ציבורית, אתם בעצם משתפים את ה-IP שלה. המשמעות היא שהאקרים יכולים לחדור בקלות לחיבור שלכם, להשיג נתונים רגישים ולהשתלט על המכשיר שלכם.

מהי כתובת IP?

כתובת IP היא קבוצה ייחודית של מספרים הפועלת כמזהה מקוון. כאשר אתם שולחים נתונים לאתר אינטרנט או שירות מקוון כדי לצפות בהם, ה-IP שלכם נשלחת יחד איתה, מה שלמעשה הופך אותה לציבורית. משמעות הדבר היא שספק האינטרנט שלכם יכול לעקוב אחר פעילותכם המקוונת ולתת את המידע הזה לממשלה, למפרסמים או לכל גורם אחר. אדם יכול לגלות מהי כתובת ה-IP שלו על ידי מעבר לאתר כמו ipleak.net. היות שהפיכת IP מאישית לציבורית טומנת בחובה סיכוני פרטיות רבים, אנשים רבים משתמשים ב-VPN כדי להסתיר את זו שלהם.

VPN יחליף עבורכם את ה-IP האישית בחדשה תוך מספר שניות על ידי הפניית תעבורת האינטרנט שלכם דרך שרת פרטי, כך שתוכלו לעשות שימוש ב-IP של השרת הזה כחלופה. בין היתר, מעבר הכתובות יגן על הלוגים של פעילותכם המקוונת באינטרנט כך שספק האינטרנט שלכם וצדדים שלישיים אחרים לא יוכלו לראות מה אתם עושים ברשת.

כמו כן, ישנם 2 סוגים של כתובות IP אפשריות: IPv4 ו- IPv6. כתובות ה-IPv4 הרבה יותר קצרות ונפוצות כיוון שהן קיימות זמן רב יותר. לעומתן, כתובות ה-IPv6 ארוכות יותר ומהירות יותר, ופיתוחן מלכתחילה בוצע כדי לענות על הביקוש הגובר לשימוש גלובלי באינטרנט. מכל מקום, שני הסוגים משרתים אותה פונקציה, כך שהשוני ביניהם לא באמת כזה גדול.

הסתירו את ה-IP שלכם עם ExpressVPN

הסתירו את כתובת ה-IP שלכם היום

בחירת שיטה מהימנה להסתרת IP היא תמיד חשובה, כיוון שחלק מהשיטות הקיימות מסוכנות ובלתי מהימנות יותר מאשר אחרות. בפרט, אינכם רוצים להשתמש בטכניקה שתהפוך את הנתונים שלכם לגלויים בפני צדדים שלישיים לא רצויים או תאט את מהירויות האינטרנט שלכם באופן משמעותי.

מסיבה זו, בדקתי כמה מהשיטות הקיימות ואספתי בסך הכל 5 שעובדות היטב. לכל אחת מהן יש מאפיינים שונים, מה שאומר שחלקן יותר מתאימות למצבים מסוימים מאשר מקבילותיהן.

השיטה המועדפת עלי היא VPN. השירות של expressVPN, למשל, קל לשימוש, עשיר במאפיינים ומציע מהירויות גבוהות שמתאימות לכל פעילות מקוונת. בנוסף, הוא מגובה בערובה של 30יום להחזר כספי, שמאפשרת למשתמש לנסות אותו ללא סיכונים. אם אתם מגלים שהוא לא בשבילכם, אתם יכולים לבקש את כספכם בחזרה.

לסיכום, שירותי ה-VPN השירותים הטובים ביותר להסתרת כתובות IP הם…

דירוג
חברה
הציון שלנו
הנחה
בקרו באתר
1
medal
9.9 /10
חיסכון של 49%!
2
9.7 /10
חיסכון של 84%!
3
9.5 /10
חיסכון של 82%!
התראת פרטיות!

אתם חושפים את המידע שלכם לאתרים שבהם אתם מבקרים!

כתובת ה-IP שלכם:

מיקומכם:

ספק האינטרנט שלכם:

המידע שלעיל יכול לשמש למעקב אחריכם, לטרגוט שלכם עבור פרסומות, ולניטור פעילותכם אונליין.

שירות VPN יוכל לסייע לכם בהסתרת המידע הזה מאתרים כך שתהיו מוגנים בכל עת. אנחנו ממליצים על ExpressVPN - מקום ראשון מתוך יותר מ-350 ספקים שבחנו. יש בו מאפייני פרטיות והצפנה ברמה צבאית שיבטיחו כי תשארו מוגנים דיגיטלית - ונכון לעכשיו הוא אף מציע הנחה של 49%.

בקרו ב-ExpressVPN

אנו מדרגים ספקים על סמך בדיקות ומחקר קפדניים, אך גם לוקחים בחשבון את המשוב שלכם ואת ההסכמים המסחריים שיש לנו עם ספקים. עמוד זה מכיל קישורים לשותפים.

אודות הכתב

סאמה איירס היא כותבת ועורכת מקצועית המתמחה בתוכנה ובאבטחת סייבר. יש לה תשוקה גדולה לאינטראקציה הקיימת בין התנהגות אנושית לטכנולוגיה, ובמיוחד לאופן שבו הדבר משפיע על סוגיית הפרטיות המקוונת.

אהבתם את המאמר הזה? דרגו אותו!
שנאתי לא ממש אהבתי היה בסדר די טוב! אהבתי!
מתוך 10 - לפי הצבעות משתמשים
תודה לכם על הביקורת.