אנו מדרגים ספקים על סמך בדיקות ומחקר קפדניים, אך גם לוקחים בחשבון את המשוב שלכם ואת ההסכמים המסחריים שיש לנו עם ספקים. עמוד זה מכיל קישורים לשותפים.
גילוי נאות:
ביקורות מקצועיות

vpnMentor מכיל ביקורות שנכתבו על ידי מבקרי הקהילה שלנו. הללו מתחשבות בבדיקה העצמאית והמקצועית שהמבקרים עורכים לגבי המוצרים/שירותים.

בעלות

vpnMentor נוסדה ב-2014 כאתר עצמאי הסוקר שירותי VPN ומסקר כתבות הקשורות לפרטיות. כיום, הצוות שלנו הכולל מאות מומחי אבטחת סייבר, כותבים ועורכים ממשיך לעזור לקוראים להיאבק על החופש שלהם באינטרנט באמצעות שותפות עם Kape Technologies PLC, שהינה גם הבעלים של המוצרים הבאים: ExpressVPN, CyberGhost, ZenMate, Private Internet Acces, ו-Intego, אשר עבורם עשויות להופ0יע סקירות באתר זה.

עמלות שותפים פרסום

vpnMentor מציג ביקורות שנכתבות בהתאם לסטנדרטים מחמירים, לרבות אתיים, שאימצנו זה מכבר עבור סקירות. הללו מחייבים שכל ביקורת תתחשב בבדיקה העצמאית, הכנה והמקצועית של הסוקר. יחד עם זאת, אנו עשויים להרוויח עמלות ככל שמשתמשים משלימים פעולות דרך הקישורים שלנו, אם כי הדבר נעשה ללא עלות נוספת מבחינתם. דפי הרשימות שלנו מדרגים ספקים שונים על סמך מערכת שמתעדפת את הערכת הסוקר הספציפי אך גם מתייחסת למשובים של קוראינו ולהסכמים המסחריים שיש לנו עם ספקים.

קווים מנחים בנוגע לביקורות

הביקורות המתפרסמות ב-vpnMentor נכתבות על ידי מבקרי קהילה שבודקים את המוצרים על פי הסטנדרטים המחמירים שלנו לסקירה. הללו מבטיחים שכל ביקורת מעניקה עדיפות לבחינה העצמאית, המקצועית והכנה של הבודק, ומביאה בחשבון את היכולות והאיכויות הטכניות של המוצר לצד הערך המסחרי שלו עבור המשתמשים. הדירוגים שאנו מפרסמים עשויים להתחשב גם בעמלות השותפים שאנו מרוויחים עבור רכישות המתבצעות דרך קישורים באתר שלנו.

בדיקת חומת אש בסין

בדוק כל אתר אינטרנט בכדי לראות בזמן אמת אם הוא חסום בסין

תוצאות בדיקה עבור

האתר חסום

אף אחד מהשרתים לא אפשר גישה לכתובת האתר. זה כנראה אומר שהאתר חסום בסין. אנא שתף דף זה עכשיו כדי שכולם יוכלו להשתמש בכלי החינמי הזה!

האתר חסום
בעיה בחיבור

התרחשה שגיאה, ולכן לא יכולנו לקבוע אם כתובת URL זו נגישה בזין. אנא הקלידו מחדש את כתובת ה-URL והקישו על 'בדיקה'.

בעיה בחיבור
לא ניתן לגשת לכתובת ה-URL בכל האזורים

ייתכן שאתם נתקלים בבעיות בגישה לדף זה, מכיוון שלא כל השרתים מאפשרים גישה לכתובת URL זו בסין. אנא שתפו דף זה עם אחרים אשר הכלי הזה עשוי להועיל להם.

לא ניתן לגשת לכתובת ה-URL בכל האזורים

איך להיכנס לכל אתר מסין

טיפ של מומחים: רוב שירותי ה-VPN לא עובדים בסין כי הטכנולוגיה שלהם לא מתקדמת מספיק כדי לעקוף את חומת האש הגדולה. אם אתם מתכננים להשתמש ב-VPN בסין, תצטרכו לוודא שהוא עובד שם לפני שתצטרפו לשירות.

Result page
  • 1

    הצטרפות לשירות VPN. החוקרים שלנו ממליצים על ExpressVPN כי יש לו הצפנה ברמה צבאית ומאפייני אבטחה מעולים. ודאו להתקין אותו על כל המכשירים שתשתמשו בהם בסין לפני שתגיעו לשם. ברגע שתהיו בתחום סין, כמעט בלתי אפשרי להוריד VPN שלא אושר על ידי הממשלה.

  • 2

    התחברות לשרת מוסווה. שרתים מוסווים מיועדים לעקיפת חומת האש הגדולה ולהסתיר את העובדה שאתם משתמשים ב-VPN. לדוגמה,Stealth VPN של Astrill VPN משתמש בטכנולוגיית הסוואה וכך החיבור ל-VPN נראה לחומת האש הגדולה כמו תעבורת רשת רגילה. PrivateVPN מציע פיצ'ר דומה.

  • 3

    גלישה ללא הגבלות! ברגע שתתחברו לשרת במדינה לבחירתכם, תוכלו להיכנס לכל האתרים המועדפים עליכם בלי בעיה.

איך עובדת בדיקת חומת האש הגדולה של סין?

בדיקת חומת האש הגדולה בודקת אם האתרים המועדפים עליכם חסומים בסין. כדי להשתמש בה, אתם רק צריכים להעתיק את כתובת האתר שברצונכם לבדוק ולהדביק בתיבת הטקסט שלמעלה. ברגע שתעשו את זה, ה-URL נשלח לשרתים במקומות שונים בסין. אפליקציית השרת תנסה לפתוח את האתר ותדווח לכם את התוצאות בזמן אמת.

search

שאלות נפוצות על בדיקת חומת האש הגדולה

אילו אתרים חסומים בסין?

כמה מהאתרים הפופולריים ביותר החסומים בסין הם Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube, Twitch, Wikipedia, Gmail, Google, Reddit, Whatsapp, Spotify, אתרי חדשות זרים ועוד. תוכלו לראות כאן את רשימת האתרים החסומים בסין.

איך אפשר לעקוף את חומת האש הגדולה של סין?

שירותי VPN הם דרך פשוטה לשנות את המיקום הווירטואלי שלכם, ובעצם מאפשרות לכם לגשת לאינטרנט כאילו הייתם במקום אחר. לדוגמה, אם אתם בסין ומשתמשים ב-VPN כדי להתחבר לשרת בארה"ב, החיבור שלכם ייראה כאילו אתם גולשים מארה"ב ותוכלו להיכנס לכל האתרים.

אבל לא כל שירותי ה-VPN פועלים בסין. לכן אנחנו מבצעים בדיקות יום-יומיות של השירותים כדי לראות איזה מהם עוקף את חומת האש הגדולה. שירותי ה-VPN ברשימה שלנו יכולים לגשת לפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק ועוד.

טיפ של מומחים: אם אתם נוסעים לסין, חשוב להוריד ולהתקין VPN לפני הנסיעה. רוב אתרי ה-VPN חסומים בסין, אז ברגע שתיכנסו למדינה, לא תהיה לכם גישה אליו.

למה כל כך הרבה אתרים חסומים בסין?

ממשלת סין מצנזרת את האינטרנט מסיבות פוליטיות. כחלק מפרויקט The Golden Shield (מגן הזהב), אתרים ושירותים רבים חסומים כך שחברות מקומיות לא יצטרכו לדאוג לגבי תחרות מחו"ל.

הממשלה משתפת פעולה עם ספקיות אינטרנט מקומיות וחוסמת תכנים אינטרנטיים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כגון סינון URL, הרעלת DNS, חסימת IP ו-DPI.

זה אומר שבזמן שתהיו בסין, לא תוכלו להיכנס לאתרים ואפליקציות פופולריים כמו Facebook, Google, Twitter, YouTube, WhatsApp ורבים נוספים. אבל יש שירותי VPN שיקנו לכם גישה לתכנים שאתם צריכים בזמן השהייה בסין — תוכלו להתעדכן בחדשות בין-לאומיות, להיכנס לחשבונות הרשתות החברתיות שלכם ולהשתמש באפליקציות מסרים כמו WhatsApp. תוכלו להיכנס לכל אתר שלא עובר את בדיקת חומת האש הגדולה שלנו עם ה-VPN הנכון.

אנו מדרגים ספקים על סמך בדיקות ומחקר קפדניים, אך גם לוקחים בחשבון את המשוב שלכם ואת ההסכמים המסחריים שיש לנו עם ספקים. עמוד זה מכיל קישורים לשותפים.
אהבתם את הכלי הזה? דרגו אותו!
שנאתי לא ממש אהבתי היה בסדר די טוב! אהבתי!
מתוך 10 - לפי הצבעות משתמשים
תודה לכם על הביקורת.